Alles voor uw huisdier
Geen verzendkosten vanaf €50,-
Al 25 jaar de trimsalon specialist
10.000+ trimbenodigdheden eigen voorraad
Winkelmandje
Naar winkelmandje

Veel gestelde vragen

Vind snel het antwoord op jouw vraag.

Algemeen

U kunt bij ons betalen;

a.Ideal. De instantie die uw Ideal betaling bij ons verwerkt is pay.nl. Mocht een betaling niet lukken dan kan er een storing bij uw bank zijn. U kunt het dan later nog eens proberen of het bedrag zelf overmaken middels een normale bankbetaling. Let u er dan wel op dat u ons bankrekening nummer (NL42RABO 0119836688) gebruikt en niet die van pay.nl.

b.Bankcontact (voor Belgie). De instantie die uw Ideal betaling bij ons verwerkt is pay.nl. Mocht een betaling niet lukken dan kan er een storing bij uw bank zijn. U kunt het dan later nog eens proberen of het bedrag zelf overmaken middels een normale bankbetaling. Let u er dan wel op dat u ons bankrekening nummer (NL42RABO 0119836688) gebruikt en niet die van pay.nl

c. Door het zelf over te maken. Ons bankrekening nummer is NL42RABO 0119836688. Houdt u er erg in dat een betaling vanuit Belgie 2-3werkdagen kan duren voor het op onze rekening wordt bijgeschreven. Na ontvangts van een betaling wordt de order alsnog vrijgegeven voor verwerking en verzending. U ontvnagt dan ook een tracktracemail DHL.

d. per pin of contant aan ons adres. Houdt u er dan erg in dat wij helaas geen briefjes groter dan 100,- euro kunnen aannemen.

U kunt ons bellen 0181-617833 of indien de lijn bezet is een mail sturen [email protected]. Wij reageren altijd binnen 1-2werkdagen.

Zie alle uitleg achter de button contact.

Problemen

Als een scheerkop geen haar snijdt kan het zijn dat de scheerkop

a. bot is ; een scheerkop kan bot slaan na enige tijd of zelfs bij een eerste keer als er vuil of zand in de vacht zit. Als dit gebeurt dan is de enige optie om de scheerkop te vervangen of te laten slijpen. In een trimsalon kan dit zelfs meerdere malen per jaar nodig zijn. Let wel, het is niet mogelijk een scheerkop onbeperkt te laten slijpen. Eens  moet hij gewoon vervangen worden.

b.vet is ; als een scheerkop uit de verpakking wordt gehaald is hij vaak vet om zo roest tijdens opslag tegen te gaan. Er wordt vaak ook door fabrikanten aangegeven dat er olie gebruikt moet worden tijdens de scheerbeurt. In de machinebouw is dit prima, maar als je dit tijdens een scheerbeurt doet wordt ten eerste de vacht vies en vet en ten tweede blijven haartje tussen de messen plakken en ophopen en pakt de scheerkop geen haar meer. Voor gebruik dient de scheerkop dan ook eerst droog/schoon gemaakt te worden anders snijden de messen niet. Het schoon spuiten kan met blade ice gedaan worden, die in plaats olie toch enige smering geeft maar niet vettig is. Blade ice koelt dan ook tegelijkertijd de messen en dient veelvludig tijdens de scheerbeurt gebruikt te worden om de messen koel en schoon te houden. Na de scheerbeurt dient de scheerkop wel geolied worden en zo opgeborgen te worden om roest tegen te gaan. Let dan wel op dat als u de scheerkop weer gaat gebruiken u eerst de scheerkop weer schoon spuit  met blade ice om alle oude olie eerst te verwijderen. Betreft het een scheerkopje op een kleine tondeuse (voor fijn werk), controleer dan eerst met uw duim of het mes niet vast(geplakt) zit door hem met uw duim het bovenmes opzij te duwen. Want zit het mes vast dan krijgt de kleine tondeuse (accu) een optater, net zoiets als dat u met uw handrem op uw auto wilt wegrijden. In het ergste geval raakt de accu dusdanig beschadigd dat de tondeuse(accu) kapot is.

c.de verkeerde scheerkop is voor dit type haar. De regel is dat als je er met een scheerkop niet door komt je een kortere kop moet pakken (ook al heeft u dit liever niet).

Als de slang uit het eindstuk loskomt dan is dit heel simpel op te lossen. U kunt de slang dan simpelweg weer in het eindstuk draaien maar dan tegen de klok in. Dus even tegen de klok in aandraaien tot u voelt dat hij pakt, de slang dan iets uittrekken zodat er meer ruimte tussen de ribbels is en dan helemaal aandraaien tegen de klok tot hij weer vastzit.

Als uw tondeuse het wel doet maar er geen haar wordt afgeschoren kan het zijn;

a.dat de tondeuse kapot is. U kunt uw tondesue als volgt testen. haal de scheerkop van uw tondeuse af en zet hem aan zodat het levertje (tongetje) heen en weer gaat bewegen. Probeer dan met duim en wijsvinger het tongetje stil te leggen. Lukt dat niet dan heeft uw tondeuse voldoende kracht en ligt het probleem niet in uw tondeuse mar in de scheerkop.

b.de scheerkop er niet goed op zit. Haal de scheerkop eraf en bevesig deze opnieuw. bij snap on scheerkoppen hoort u dan een klik en ziet u het bovenmes dan heen en weeer gaam.

c.er een probleem is met de scheerkop. Zie dan uitleg bij de vraag Mijn scheerkop pakt geen haar.

Verzenden en retourneren

Een order wordt vrijgegeven na ontvangst van de betaling. Stel u bestelt 'savonds. De volgende ochtend 0800 worden orders geimporteerd en geconroleerd op betaling. Zit de betaling erbij dan wordt de order vrijgegeven voor verwerking en verzending. U ontvangt dan ook een tracktracemail DHL. In de regel bezorgt DHL dan de volgende werkdag maar houdt uw tracktrace die u van ons krijgt goed in de gaten.
Let op; palletzendingen worden uitsluitend van maandag t/m vrijdag geleverd.

Bij de voorwaarden kunt u alle uitleg vinden hoe en wanneer u iets kunt retourneren. Let erop dat indien u iets naar ons terugstuurt u het altijd naar ons adres opstuurt en niet bijvoorbeeld naar een afhaalpunt.

Iets retourneren is altijd op eigen kosten. Hoe u dat doett en met welke dienst is aan u, zolang wij het maar aan ons adres geleverd krijgen. Zorg er danvoor dat als u iets van waarde terugstuurt u altijd een bewijs aan uw vervoerder vraagt zodat u niet met lege handen staat als uw pakket door de pakketdienst wordt zoek gemaakt. 

Het kan zijn dat door drukte of iets anders een levering vertraagd is en helaas een of twee dagen later komt. Houdt uw tracktrace die u van ons heeft gehad dan in de gaten om de actuele status van uw zending te volgen.

Vraag eerst bij uw huisgenoten na of iemand het pakket heeft aangenomen. Vraag anders even aan uw buren of zij iets hebben gehad. Er worden helaas geen briefjes meer in de bus gedaan en buren denken vaak dat u het wel weet en wachten daarom vaak af tot u zelf komt. Heeft u alles gecheckt maar is uw pakket nog niet terecht? Neem dan contact met ons op 0181-617833 of per email [email protected]

Controleer altijd eerst uw tracktracemail hoeveel pakketten er zijn verzonden. Staat er 1 JVGL nummrer dan is er 1 pakket verzonden, staan er 2 JVGL nummers in dan zijn er twee pakketten verzonden en ga zo maar door voor 3,4 etc. etc pakketten. Heeft u al uw pakketten binnen maar mist u iets in uw bestelling? Controleer eerst op uw orderoverzicht of u het wel besteld heeft. Controleer anders altijd eerst de volledige inhoud van een doos. Het kan zijn  dat wij iets kleins in een interne doos van een product (bijv. een waterblazer) stoppen om zo zo min mogelijk aparte dozen te moeten versturen.
Zit het er echt niet in? Neem dan contact op binnen 24 uur per telefoon 0181-617833 of per email [email protected] 

Dat kan. Een zending uit meerdere pakketten kan in meerdere keren worden geleverd. Een zending die uit meerdere dozen bestaat blijft nooit bij elkaar. Bij het ophalen kunnen dozen van elkaar gescheiden worden. In het distrubutiecentrumn DHl worden de dozen op de lopende band gezet en gehaald en kunnen daarom bij verschillende chauffeurs en/of in verschillende dagen na elkaar geleverd worden. Houdt uw tracktracemail die u van ons heeft gehad in de gaten om uw zendingen te volgen.

Voorraad en reserveren

De site staat gekoppeld aan de voorraad. Indien wij het op voorraad hebben dan wordt dat op de site aangegeven in het groene vlak. U kunt het product dan ook bestellen. Zie dan verder uitleg verzenden en retourneren onder het kopje Wanneer kan ik het pakket verwachten?

Indien iets niet op voorraad is wordt dat aangegeven in het rode vlak. Eventueel wordt daar ook een verwachte periode weer op voorraad aangegeven. Die indicatie is slechts om u een idee te geven. Wij kunnen helaas geen exacte datum aangeven omdat veel zendingen per container/boot komen en wij dan ook afhankelijk zijn van de rederij, de haven, de douane en de transporteur. Zodara het product weer op voorraad is wordt het vanzelf weer bestelbaar. 

Nee, helaas dat kan niet. Onze site staat gekoppeld aan de voorraad dus wij kunnen niet iets reserveren wat wij niet hebben.

Helaas kunnen wij niet naleveren. Als wij iets niet hebben kunt u of op een later tijdstip een bestelling plaatsen. U loopt dan wel het risico dat een product wat eerst wel op voorraad is, dan weer uitverkocht is.
Anders kunt u bestellen wat wel op voorraad is het uitverkochte product bestellen als het dan weer op voorraad is.

Extra korting

Natuurlijk zijn onze prijzen al zeer concurrerend maar indien u uw eigen trimruimte wilt inrichten dan kunt u extra korting op aankoop van een bad, tafel etc krijgen via de button https://www.trim.nl/trimsalon-inrichting/salon-zelf-100600/ een offerte met korting aanvragen. Houdt u er dan wel rekening mee dat u alleen een offerte aanvraagt als het ook daadwerkelijk actueel nodig is. Een aanbiedingsprijs blijft slechts beperkt geldig en kan na enige tijd weer afwijken in prijs.

Is het wel het exact hetzelfde (merk)product?
Wij proberen altijd de voordeligste prijs aan te bieden maar mocht u elders een betere prijs hebben gezien of gekregen dan mag u ons altijd informeren.
Indien nodig passen wij de prijs direct aan. Houdt u er dan wel erg in dat andere leveranciers soms een prijs zonder transportkosten of ex btw laten zien. Er komt dan nog van alles bij.